Jhin – Virtuos
Jhin je nový champion se středním až dlouhým dostřelem. Je to AD champion, který se dá hrát jako ADC nebo na Midu. (P) Whisper Smrt ve 4 kapitolách: Jhinovi základní útoky potřebují Munici a jeho Rychlost útoku nemůže být zvýšena, kromě zvýšení za level šampióna. Jhin může 4 zaútočit, než začne Nabíjet po dobu 2,5 sekundy. Každý 4. útok je Kritický útoky a uděluje bonusové fyzické poškození rovné 15 / 20 / 25% chybějícího zdraví cíle.
(Q) Dancing grenade
Active: Jhin hodí nádobu na cílovou nepřátelskou jednotku, udělí fyzické poškození. Granát se může odrazit až k dalším 3 nepřátelům. Každá zabitá jednotka zvyšuje další poškození granátu o 35%
(W) Deadly Flourish
Pasivně: Nepřátelský šampión, který byl zasažen základním útokem Jhina, spojenecké jednotky nebo byl uvnitř je Označen po 4 sekundy. Aktivace: Po krátkém zpoždění Jhin vypálí střelu s dlouhým dosahem ve směru cíle, udělí fyzické poškození prvnímu zasaženému šampiónovi a 65% tohoto poškození ne-šampión jednotkám v cestě Označený šampión je
znehybněn a Jhin získá Rychlost pohybu ze
Záleží na každém okamžiku.
(E) Captive Audience
Pasivně – Krása smrti: Když Jhin zabije šampióna nebo pomůže zabít šampióna, tak vytvoří vedle mrtvoly Lotosovou past. Aktivace: Jhin položí Lotosovou past do cílové oblasti, ta se po krátké době aktivuje a zneviditelní, trvá 2 minuty. Past Rozkvete do plochy o poloměru 260 jednotek, pokud přes ni projde nepřátelský šampión. Rozkvetená past všechny nepřátele uvnitř. Schopnost se postupně nabíjí, Jhin může mít u sebe maximálně 2 Lotosové pasti. Krása smrti nespotřebuje past. Rozkvetená Lotosová past
zpomalí všechny jednotky uvnitř o 35% po 2 sekundy. Poté exploduje, udělí Magické poškození všem blízkým nepřátelům. Ne-šampión jednotky jsou poškozeny za 65% této hodnoty.
(R)Courtain Call
První použití: Jhin po 10 sekund používá svoji kompletní zbraň, během této doby zobrazí všechny
Označené jednotky ve velké oblasti a může znovu použít tuto schopnost až 4. Pokud je schopnost zrušena dříve, je cooldown snížen o 10% za každý nepoužitý výstřel Druhé použití: Jhin vystřelí kulku ve směru cílové oblasti, která zasáhne prvního nepřátelského šampióna, udělí fyzické poškození všem blízkým nepřátelům a
zpomalí je o 80% po dobu 0,75 sekund. Poškození schopnosti je zvýšeno o 2% za každé 1% chybějícího zdraví zasažené jednotky. Poslední výstřel je brán jako Kritický útok a počítají se k němu jeho bonusy.